Ruszyła kampania promująca Samsung GALAXY Note II

150x110

20 października rozpoczęła się kampania promująca smartfon Samsung GALAXY Note II. Hasło przewodnie „Nie uwierzysz, co potrafisz”, nawiązuje do kreatywnych możliwości nowego flagowego urządzenia w portfolio Samsung.

Kampania Samsung GALAXY Note II rozpoczęła się relacją telewizyjną w programie „Dzień Dobry TVN” przeprowadzoną z Galaxy Studio, znajdującego się w Złotych Tarasach w Warszawie. W prezentacji Note II nawiązano do nowoczesnych technologii i ich odziaływaniu na normalne życie. Akcję podkreślały dodatkowo reklamy w lokalnych rozgłośniach radiowych i akcja informacyjna w metrze.

Koncepcja Samsung GALAXY Studio została opracowana tak, żeby w możliwie najbardziej przystępny i wygodny sposób pokazać zalety urządzeń firmy Samsung. Właśnie tam od października do lutego 2013 r. konsumenci będą mogli zapoznać się z produktami oraz uzyskać profesjonalne informacje na ich temat.

Kampania obejmie działania na portalach internetowych, serwisach społecznościowych i wśród blogerów, m.in. na portalach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl oraz serwisach Facebook, Google, YouTube. Na potrzeby kampanii powstały także dedykowane 30-sekundowe spoty reklamowe, które będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych – między innymi w Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych.

Reklama Samsung GALAXY Note II pojawi się także w formie insertu w magazynach Forbes, Polityka, Wprost, Maleman, Twój Styl, Viva!, Zwierciadło. Zaplanowano także wiele akcji informacyjnych i reklamowych, które realizowane będą w centrach handlowych, punktach sprzedaży operatorów komórkowych oraz w sieciach handlowych.

Materiały drukowane do kampanii opracowała agencje Leo Burnett i Cheil, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.